L'organització administrativa del comerç
(Org. Adm. del Comerç)

SINOPSIS

En l'àmbit de l'organització administrativa del comerç, els sistemes administratius estan pensats perquè qualsevol persona autoritzada pugui saber l'estat de cada operació i, sobretot, per poder tenir informació de gestió.
També és bàsic conèixer, poder confeccionar i analitzar un Compte de resultats que permeti entendre la situació econòmica del comerç i les seves causes.
Aquest curs dóna resposta a aquestes qüestions i també a altres aspectes necessaris de conèixer com: el circuit administratiu de compres, de vendes, el control de despeses, d'inversions, de l'inventari, el càlcul del punt mort, etcètera.

OBJECTIUS I DESTINATARIS / ES

- Comprendre la seqüència dels circuits administratius bàsics i la seva importància.
- Comprendre la naturalesa i abast dels diferents documents mercantils que habitualment fan servir els comerços (comandes, albarans, factures, rebuts i tiquets).
- Confeccionar i analitzar un Compte de resultats que permetrà entendre la situació econòmica del comerç i les seves causes.
- Analitzar el Punt Mort del comerç per tal d'esbrinar quins han de ser els objectius comercials per a la viabilitat de l'empresa.
- El curs està dirigit a comerciants en actiu i als seus empleats / es; a emprenedors / es que vulguin crear empreses en el sector del comerç; a persones desocupades dins del sector comercial, ja tècnics de suport al sector comercial.

DURACIÓ

20 Hores

MÉTODE DE MATRICULACIÓ
Si es vol matricular en aquest curs, clickar en el link que apareix a continuació: http://www.santcugatocupacio.cat/formar-se/oferta-formativa