La presentació del producte a l’interior del local (II)
(Presentació (II))

SINOPSIS

Per augmentar els coneixements respecte la importància de la presentació del producte a l'interior del local, aquest curs ofereix els criteris que existeixen per segmentar el mercat i dirigir-se a un públic específic que garanteixi una oferta amb més sortida. Així mateix, es tracten tots els aspectes vinculats a la presentació del producte o assortiment a l'interior del local, com: els diferents tipus de mobiliari en funció de les necessitats actuals, les noves tendències de col.locació del producte, entre d'altres.

OBJECTIUS I DESTINATARIS / ES

- Ampliar els coneixements pel que fa als criteris de presentació del producte a l'interior del local.

- Conèixer diferents tipus de mobiliari en funció de les necessitats actuals i les noves tendències.

- Analitzar la importància de crear un objectiu d'exposició en l'establiment comercial i de desenvolupar una política de posada en acció.

- Identificar les noves tendències de col.locació del producte en els diferents subsectors comercials.

- El curs està dirigit a comerciants en actiu als seus empleats; a emprenedors que vulguin crear empreses en el sector del comerç; a persones desocupades dins del sector comercial, ja tècnics de suport al sector comercial.

DURACIÓ

12 Hores

MÉTODE DE MATRICULACIÓ
Si es vol matricular en aquest curs, clickar en el link que apareix a continuació: http://www.santcugatocupacio.cat/formar-se/oferta-formativa