El disseny i organització del local (II)
(Disseny i org. (II))

SINOPSI

En un establiment comercial és molt important tenir en compte aspectes lligats a l'exterior de l'establiment com la façana, la retolació o el sistema de tancament, i aspectes relacionats amb l'organització interior del local. També és clau per a un comerç la imatge de marca a la qual respon.

A més, cal tenir en compte quin és el públic objectiu, conèixer les seves necessitats i respondre a aquestes amb un format comercial adequat (el fet que un format comercial funcioni per a un determinat públic no vol dir que hagi de funcionar per qualsevol).

Així doncs, tots aquests elements es tracten en aquest curs.

OBJECTIUS I DESTINATARIS / ES
- Identificar la importància d'aspectes com la façana i la retolació comercial com a elements clau del disseny d'un comerç.

- Reconèixer el paper de la imatge de marca en el disseny d'un establiment comercial.

- Ampliar els coneixements sobre la distribució dels articles a la botiga.

- Conèixer les noves tendències en mobiliari d'exposició i ús comercial.

- Identificar els nous formats comercials en funció dels diferents subsectors comercials.

- El curs està dirigit a comerciants en actiu i als seus empleats / es; a emprenedors / es que vulguin crear empreses en el sector del comerç; a persones desocupades dins del sector comercial, ja tècnics de suport al sector comercial.

DURACIÓ

12 Hores

MÉTODE DE MATRICULACIÓ
Si es vol matricular en aquest curs, clickar en el link que apareix a continuació: http://www.santcugatocupacio.cat/formar-se/oferta-formativa