La fidelització del client
(La fidelització del client)

SINOPSI

La fidelització és fonamental per l'èxit del negoci i s'ha de saber aplicar les tècniques necessàries per potenciar-la en l'àmbit del client, perquè repeteixi en el seu acte de compra, i en l'àmbit del treballador, per assegurar una bona carta de presentació del negoci .

La qualitat comercial i el servei de qualitat són altres conceptes que s'han de tenir en compte.

Així doncs, aquest curs s'endinsa en els aspectes comentats anteriorment i concretament en la fidelització de la clientela.

OBJECTIUS I DESTINATARIS / ES

- Conèixer el concepte de fidelització com un element clau per a l'èxit comercial.

- Identificar els canvis al llarg dels darrers anys pel que fa a la fidelitat del client.

- Explorar el concepte de qualitat comercial i servei.

- Sensibilitzar sobre la importància de conèixer al client per dur a terme una bona fidelalzación.

- Conèixer algunes tècniques de fidelització i exemplificades amb algunes bones pràctiques.

- El curs està dirigit a comerciants en actiu i als seus empleats / es; a emprenedors / es que vulguin crear empreses en el sector del comerç; a persones desocupades dins del sector comercial, ja tècnics de suport al sector comercial.

DURACIÓ

12 Hores

MÉTODE DE MATRICULACIÓ
Si es vol matricular en aquest curs, clickar en el link que apareix a continuació: http://www.santcugatocupacio.cat/formar-se/oferta-formativa