La comunicació del comerç: publicitat i promoció
(Comunicació del comerç)

SINOPSIS

Sap quina diferència hi ha entre la publicitat i la promoció de vendes? No? Pot ser perquè sempre ha pensat que la política de comunicació és un tema que afecta només als grans establiments? Gran error: sigui quina sigui la seva dimensió, qualsevol comerç ha de dur a terme accions per donar a conèixer els seus productes o serveis, per informar dels canvis de preus, etc.

En aquest curs s'expliquen quines són les modalitats de comunicació d'un comerç, així com quan s'ha d'utilitzar una o altra. A més, es tractaran aspectes bàsics sobre com es poden personalitzar les diferents modalitats de comunicació amb el màrqueting directe.

OBJECTIUS I DESTINATARIS / ES

- Apreciar la importància de la comunicació per a un establiment.

- Conèixer els objectius i les diferències d'una campanya de publicitat, una promoció de vendes, el màrqueting directe o les relacions públiques.

- Saber quan ha d'aplicar les diferents eines de cadascuna d'aquestes modalitats de comunicació.

- El curs està dirigit a comerciants en actiu i als seus empleats / es; a emprenedors / es que vulguin crear empreses en el sector del comerç; a persones desocupades dins del sector comercial, ia personal tècnic de suport al sector comercial.

DURACIÓ

16 Hores

MÉTODE DE MATRICULACIÓ
Si es vol matricular en aquest curs, clickar en el link que apareix a continuació: http://www.santcugatocupacio.cat/formar-se/oferta-formativa