L'atenció al client
(L'atenció al client)

SINOPSIS

Davant el fet de vendre són molts els factors que poden conduir a l'èxit, però un dels elements clau és l'atenció al client.

En aquest curs, s'explica la importància de l'atenció al client, així com els coneixements i les habilitats que ha de tenir un bon venedor. Bàsicament es tracten els següents factors: la importància de l'aspecte personal i l'actitud positiva, les habilitats comunicatives i la forma correcta d'actuar davant situacions adverses com les queixes i les aglomeracions.

OBJECTIUS I DESTINATARIS / ES

- Identificar els principals requisits per a una bona atenció al client.

- Apreciar la importància de l'aspecte personal, l'actitud positiva i la motivació en el lloc de treball.

- Desenvolupar les habilitats comunicatives que ha de tenir un / a bon / a venedor / a.

- Respondre correctament una queixa o reclamació.

- Reconduir una situació d'aglomeracions o cues.

- El curs està dirigit a comerciants en actiu i als seus empleats / es; a emprenedors / es que vulguin crear empreses en el sector del comerç; a persones desocupades dins del sector comercial, ja tècnics de suport al sector comercial.

DURACIÓ

12 Hores

MÉTODE DE MATRICULACIÓ
Si es vol matricular en aquest curs, clickar en el link que apareix a continuació: http://www.santcugatocupacio.cat/formar-se/oferta-formativa